W naszej szkole od dłuższego już czasu odbywa się konkurs, którego celem jest promowanie systematycznego uczestnictwa w zajęciach. W poprzednim roku klasy zdobywały puchar, od tego roku będzie to inna forma nagrody. Co miesiąc nagradzamy klasę o najwyższej frekwencji przyznaniem przechodniej statuetki Oskara, która przez kolejne tygodnie dumnie zdobi salę zwycięskiej klasy.
Na czym polega konkurs?
Zasady są proste – na koniec każdego miesiąca zliczana jest frekwencja we wszystkich klasach. Klasa, która może pochwalić się największą obecnością uczniów na lekcjach, otrzymuje przechodnią nagrodę – „Frekwencyjnego Oskara”. To nie tylko symbol uznania, ale też powód do dumy i pozytywnej rywalizacji między klasami.
Dlaczego warto?
Celem konkursu jest zachęcenie uczniów do regularnego uczestnictwa w zajęciach, budowanie odpowiedzialności za wspólny wynik klasy oraz wzmacnianie integracji zespołu. Obecność na lekcjach to nie tylko kwestia obowiązku – to także szansa na rozwój, udział w ciekawych projektach i wspólne przeżywanie szkolnych chwil.
Dzięki konkursowi chcemy:
- zwiększyć zaangażowanie uczniów w życie szkoły,
- uświadomić, że każdy dzień obecności ma znaczenie,
- promować pozytywną rywalizację i współpracę między klasami,
- wzmocnić poczucie wspólnoty i odpowiedzialności za wynik grupy.
Oskara tym razem otrzymała klasa 6. Gratulujemy dotychczasowym zwycięzcom i trzymamy kciuki za kolejne klasy! Niech „Frekwencyjny Oskar” wędruje jak najczęściej, a nasza szkoła świeci przykładem wzorowej frekwencji!
MG